فلزیاب ، مطالب علمی و آموزشی
۩۞۩ مدار فلزیاب و دستگاه فلزیاب تضمینی ۩۞۩
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید این وبلاگ در زمینه های مختلف مطالب علمی و آموزشی به صورت تخصصی و عمومی فعالیت می نماید و همچنین در زمینه فروش مدارات و دستگاه فلزیاب لازم است این نکته را یاد آور شوم که در این وبلاگ مطالب جدید در صفحه اول قرار نمیگیرد و شما میتوانید برای مشاهده جدید ترین مطالب مورد نظرتون در وبلاگ به بخش موضوعات مطالب به قسمت مورد نظر خود مراجعه نمایید درضمن این وبلاگ آماده تبادل لینک با تمامی وبلاگ ها و سلیت ها می باشد
آخرین مطالب
نويسندگان

منبع تغذيه ديجيتالي صفر تا سي ولت با Atmega8-PWM 

مدارمنبع تغذيه ديجيتالي صفر تا سي ولت بااستقبال خوبي مواجه شد و بسياري از دانش آموزان ، دانشجويان و حتي مراكز صنعتي نيزاين مدار را ساختند و از نتيجه آن ابراز رضايت كردند.
با توجه به اين استقبال خوب من تصميم گرفتم كهمنبع تغذيه فوق رابا همان امكانات قبلي ولي با استفاده از قطعات كمتري طراحي كنم. همانطور كه ميدانيدمنبع تغذيه قبلي از يك شبكهمقاومتي جهت تبديل مقاديرديجيتال بهآنالوگ استفاده ميكرد كه شامل 17مقاومت بود. وليدر طرح جديد بجاي اينمقاومتها از يكخازن ومقاومت استفاده شده!
 
بله ، استفاده از دو قطعهخازن ومقاومت باعث شدكه حجممدار كمتر و در نتيجهمدار ساده تر وارزانتري داشته باشيم. البته از دقت آن كم نشده و حتي به آن اضافه شده.
 
پسورد تمامی فایل ها : http://puls.loxblog.com
 
جهتدانلود نقشه مدار به همراه كد  Hex برنامه اینجا کلیک كنيد
 
جهت دانلود نقشهPCB میتوانید اینجا کلیک کنید
 

دانلود پایان نامه منابع تغذیه سوئیچینگ با کنترل جریان

 

 

 

 این پروژه در مورد منابع تغذیه سوئیچینگ با کنترل جریان می باشد. این نوع کنترل در نسل جدید منابع تغذیه سوئیچینگ کاملأ رواج یافته است. این پایان نامه در مورد انواع منابع تغذیه سوئیچینگ و مزایا و معایب هر یک از آنها و تفاوتهای بین انواع مختلف کنترل با حلقه های فیدبک و معرفی و طرز کار آی سی های PWM با کنترل جریان از شرکتهای مختلفی همچون: MICROCHIP – ON SEMICONDUCTOR TEXAS INSTRUMENT و غیره پرداخته است. این پروژه توسط دوست گرامی جناب مهندس رضا امیر سلمیانی برای ما ارسال شده است . این پایان نامه با فرمت Word ذخیره شده است و قابل ویرایش است .

بخش هایی که در این پایان نامه می خوانید :

 

بخش اول: مروری بر منابع تغذیه سوئیچینگ 

بخش دوم: اصول منابع تغذیه سوئیچینگ

بخش سوم: رگولاتورهای سوئیچینگ فاقد ترانسفورماتور ایزوله کننده 

بخش چهارم: رگولاتورهای سوئیچینگ با ترانسفورماتور ایزوله کننده 

بخش پنجم: مدارات مجتمع ( IC های ) کنترل کننده منابع تغذیه 

بخش ششم: ضمایم

 


دانلود

 

پسورد تمامی فایل ها http://puls.loxblog.com

صفحه قبل 1 صفحه بعد
موضوعات
پيوندها


ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 23
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 30
بازدید ماه : 338
بازدید کل : 1436504
تعداد مطالب : 232
تعداد نظرات : 51
تعداد آنلاین : 1